29 Листопада 2019

ACEA. Стандарти для моторних олив.

Стандарт ACEA (Асоціація Європейських Виробників Автомобілів) – представляє сертифікацію моторної оливи по застосуванню і роботі, а також враховує вимоги 15 автовиробників (BMW, DAF, Daimler-Crysler, Fiat, Ford, GM-Europe, Jaguar Land Rover, MAN, Porshe, PSA Peugeot Citroen, Renault, SAAB-Scania, Toyota, Volkswagen, Volvo).

Класифікація ACEA ділить оливи на три класи за типом двигунів: A (бензинові), B (легкі дизельні) і E (важко навантажені дизельні двигуни).

Кожен клас поділяється на категорії різного рівня експлуатаційних властивостей:

•      Три для бензинових і легких дизельних двигунів (А3 / В3, А3 / В4, А5 / В5);

•      П'ять спеціально для бензинових і легких дизельних двигунів, обладнаних каталітичними системами доочистки (С1, С2, С3, С4, С5);

•      Чотири для важко навантажених дизельних двигунів (Е4, Е6, Е7, Е9).

У лінійці Ідемітсу оливою, що відповідає ACEA є ZEPRO EURO SPEC 5W-40, відповідне ACEA A3 / B4.

Сучасні технології двигунів і зростання популярності біопалив привели до необхідності встановити більш суворі вимоги до мастильних матеріалів.

Новий стандарт АСЕA 2016 містить ряд змін і нововведень як в системі класифікації, так і в тестах на двигунах. Більш високі вимоги введені і відносно паливної економічності.

Більш низька витрата палива і новий клас C5:

Крім того, крім абсолютно нових або оновлених тестів в класифікації АСЕА 2016, зміни також торкнулися структури С класу (бензинові та легкі дизельні двигуни). В результаті був введений довгоочікуваний новий клас C5, який включає в себе моторні оливи, призначені для двигунів з системою нейтралізації вихлопних газів. АСЕА С5 поширюється, перш за все, на моторні оливи в'язкістю SAE 0W- і 5W-20, які необхідні для виконання всіх посилених вимог до паливної економічності. Оливи класу С5 повинні, наприклад, знижувати витрату палива на 2% більше, ніж оливи класу С3. 

Нові матеріали ущільнювачів:

Окрім нових технологій двигунів, ACEA 2016 також враховує розробки в сфері ущільнюючих матеріалів. Нові матеріали ущільнювачів, такі як вкрай зносостійкий еластомер, вимагають осучаснення тестів.

Клас A1 / B1 скасований:

З видання класифікації ACEA 2016 року було вилучено клас A1 / B1. Оскільки клас ACEA C5 зачіпає найнижчі класи в'язкості і сумісний з системами нейтралізації вихлопних газів, потреба в класі A1 / B1 відпала. 

Оцінюється вплив біопалив на мастильні матеріали:

Поряд з широким застосуванням біопалив в Європі, в транспортних засобах почастішали різні проблеми, наприклад, окислення, розкладання і загущення моторної оливи. У зв'язку з цим було розроблено два нових тести, покликаних оцінити ефективність мастильних матеріалів в боротьбі з перерахованими проблемами.

Новим технологіям двигунів потрібні більш якісні мастильні матеріали

Бензиновим двигунам з безпосереднім уприскуванням (GDI) і турбонаддувом (TGDI) необхідний мастильний матеріал з поліпшеними експлуатаційними характеристиками. З цієї причини в рамках ACEA 2016 було введено два нових тести для оцінки мастильних матеріалів в боротьбі з утворенням осаду і відкладень у турбонаддуві і на поршнях. Це вплине на подальший розвиток сегмента легкових автомобілів, де технології GDI і TGDI знаходять все більше застосування.

У моторних олив класу Е оцінюється вплив біодизеля:

Економна витрата палива: Класифікація моторних олив для двигунів великовантажних транспортних засобів (оливи класу E) не змінилася. Додалося кілька нових тестів, наприклад, новий тест на окислення, який був розроблений, щоб мінімізувати можливі перешкоди для біодизеля на окислення, і новий тест для оцінки чистоти поршнів при використанні біодизеля.


Повернутися до новин

ACEA. Стандарти для моторних олив.

<p> Стандарт ACEA (Асоціація Європейських Виробників Автомобілів) – представляє сертифікацію моторної оливи по застосуванню і роботі, а також враховує вимоги 15 автовиробників (BMW, DAF, Daimler-Crysler, Fiat, Ford, GM-Europe, Jaguar Land Rover, MAN, Porshe, PSA Peugeot Citroen, Renault, SAAB-Scania, Toyota, Volkswagen, Volvo). </p> <p> Класифікація ACEA ділить оливи на три класи за типом двигунів: A (бензинові), B (легкі дизельні) і E (важко навантажені дизельні двигуни). </p> <p> Кожен клас поділяється на категорії різного рівня експлуатаційних властивостей: </p> <p> •      Три для бензинових і легких дизельних двигунів (А3 / В3, А3 / В4, А5 / В5); </p> <p> •      П'ять спеціально для бензинових і легких дизельних двигунів, обладнаних каталітичними системами доочистки (С1, С2, С3, С4, С5); </p> <p> •      Чотири для важко навантажених дизельних двигунів (Е4, Е6, Е7, Е9). </p> <p> У лінійці Ідемітсу оливою, що відповідає ACEA є ZEPRO EURO SPEC 5W-40, відповідне ACEA A3 / B4. </p> <p> </p> <p> Сучасні технології двигунів і зростання популярності біопалив привели до необхідності встановити більш суворі вимоги до мастильних матеріалів. </p> <p> Новий стандарт АСЕA 2016 містить ряд змін і нововведень як в системі класифікації, так і в тестах на двигунах. Більш високі вимоги введені і відносно паливної економічності. </p> <p> Більш низька витрата палива і новий клас C5: </p> <p> Крім того, крім абсолютно нових або оновлених тестів в класифікації АСЕА 2016, зміни також торкнулися структури С класу (бензинові та легкі дизельні двигуни). В результаті був введений довгоочікуваний новий клас C5, який включає в себе моторні оливи, призначені для двигунів з системою нейтралізації вихлопних газів. АСЕА С5 поширюється, перш за все, на моторні оливи в'язкістю SAE 0W- і 5W-20, які необхідні для виконання всіх посилених вимог до паливної економічності. Оливи класу С5 повинні, наприклад, знижувати витрату палива на 2% більше, ніж оливи класу С3.  </p> <p> Нові матеріали ущільнювачів: </p> <p> Окрім нових технологій двигунів, ACEA 2016 також враховує розробки в сфері ущільнюючих матеріалів. Нові матеріали ущільнювачів, такі як вкрай зносостійкий еластомер, вимагають осучаснення тестів. </p> <p> Клас A1 / B1 скасований: </p> <p> З видання класифікації ACEA 2016 року було вилучено клас A1 / B1. Оскільки клас ACEA C5 зачіпає найнижчі класи в'язкості і сумісний з системами нейтралізації вихлопних газів, потреба в класі A1 / B1 відпала.  </p> <p> Оцінюється вплив біопалив на мастильні матеріали: </p> <p> Поряд з широким застосуванням біопалив в Європі, в транспортних засобах почастішали різні проблеми, наприклад, окислення, розкладання і загущення моторної оливи. У зв'язку з цим було розроблено два нових тести, покликаних оцінити ефективність мастильних матеріалів в боротьбі з перерахованими проблемами. </p> <p> Новим технологіям двигунів потрібні більш якісні мастильні матеріали </p> <p> Бензиновим двигунам з безпосереднім уприскуванням (GDI) і турбонаддувом (TGDI) необхідний мастильний матеріал з поліпшеними експлуатаційними характеристиками. З цієї причини в рамках ACEA 2016 було введено два нових тести для оцінки мастильних матеріалів в боротьбі з утворенням осаду і відкладень у турбонаддуві і на поршнях. Це вплине на подальший розвиток сегмента легкових автомобілів, де технології GDI і TGDI знаходять все більше застосування. </p> <p> У моторних олив класу Е оцінюється вплив біодизеля: </p> <p> Економна витрата палива: Класифікація моторних олив для двигунів великовантажних транспортних засобів (оливи класу E) не змінилася. Додалося кілька нових тестів, наприклад, новий тест на окислення, який був розроблений, щоб мінімізувати можливі перешкоди для біодизеля на окислення, і новий тест для оцінки чистоти поршнів при використанні біодизеля. </p>

Новости