24 Вересня 2018

ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ LSPI ЗА ДОПОМОГОЮ МОТОРНОЇ ОЛИВИ

ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ LSPI ЗА ДОПОМОГОЮ МОТОРНОЇ ОЛИВИ

Специфікації для бензинових двигунів американського та японського виробництва досить рідко оновлюються. Одна з останніх специфікацій по API (American Petroleum Institute) для бензинових двигунів SN - датована 1 жовтня 2010 року.

І ось, нарешті, 1 травня 2018 року в силу вступила нова класифікація API SN Plus. Це проміжна специфікація перед введенням нових специфікацій API SP та ILSAC GF-6.

Оновлення в першу чергу викликані зростаючою кількістю рекламацій по LSPI (Low Speed Pre-Ignition) - передчасне займання суміші в циліндрі при низьких оборотах двигуна, та новий стандарт створений для швидкого усунення проблем LSPI шляхом зміни рецептури присадок моторних олив під специфічні вимоги турбованих двигунів з безпосереднім вприскуванням палива та високим ступенем компресії. Основна зміна в самій специфікації - це додавання тесту на передчасне займання суміші в циліндрі (Seq IX).

Найцікавіше, що інженери Idemitsu вирішили проблему LSPI вже давно. Ще в 2014 році Toyota Motor Corporation нагородила інженерів Idemitsu за успішне вирішення проблеми передчасного займання суміші в циліндрах на новітньому двигуні Lexus NХ 200t.

Фахівці компанії Idemitsu в даний час оновлюють свої продукти до специфікацій до API SP і ILSAC GF-6, не розмінюючись на проміжні допуски. Як тільки ці специфікації будуть прийняті, компанія відразу ж оновить лінійку своїх моторних олив.

Вибираючи оливи Idemitsu - Ви не просто дбаєте про свій автомобіль, Ви можете доторкнутися до більш ніж вікової історії всесвітньо відомого бренду, який постійно дивиться в майбутнє, попереджаючи можливі проблеми.


Повернутися до новин

ОШИБКА: поле 'Описание' не задано